Volgers

woensdag 24 oktober 2012

We zijn er weer !!!!!!!!!

Hallo, aan al mijn lezers en volgers,het is zo lang geleden dat ik wat heb geplaatst.
Maar ik heb niet stil gezeten,druk bezig geweest met schilderen in ons 1.1 huis moet ook gebeuren toch ???
En ik ben ook nog naar canada geweest voor een korte vakantie,
het weer was er geweldig,veel buiten gezeten met mijn haakwerkje zo gaat de hoby toch nog door.Stil zitten gaat me niet zo goed af.















Hier wat foto s van mijn werk en van mijn aankopen.
groetjes doortje

15 opmerkingen:

Xandra Dekker zei

Hallo Doortje,

Wat een leuke aankopen heb je gedaan en...prachtige dingen gemaakt tijdens je vakantie. Veel plezier met al je spullen.

Groetjes Xandra

Fabiola zei

Quante belle cose!
La vacanza è stata molto fruttuosa.
Ciao Faby

Begoña zei

Los trabajos son impecables, como siempre, y has hecho muy buenas compras.

nelleke zei

Hallo Doortje,

Wat leuk dat je er weer bent. Je aankopen zijn super.En dan die handwerkjes..het jurkje/broekje enz. zo schattig allemaal.

groetjes

Nelleke

Giac zei

Hallo Doortje,
Ik ben blij dat je had een mooie vakantie. Prachtige werk. Het is gewoon mooi en ik denk dat je maakte grote aankopen. Gelukkig schilderen,
Dikke knuffel,
Giac

Unknown zei

Your clothes are so wonderful. And your purchases are beautiful. I love the cotton with the animals.
Hugs from Craftland

Ilona zei

Hallo Doortje, fijn dat je weer terug bent! Je hebt prachtig breiwerk gemaakt, zoals die kleertjes, zo fijntjes allemaal. Ook je aankopen zijn mooi, kun je in de winter weer heerlijk gebruiken ;)!
Fijn weekend, Ilona

Sanne zei

So beautiful clothes and great purchases! hugs Sanne

Carmen zei

Buenas compritas y preciosos trabajos. Enhorabuena!!!
Besos

Fabiola zei

Dear Doortje,
I sent you an email but it was rejected.
Please, send me your address for The Christmas Chain 2012; I'm your partner.
Bye Faby

Eva - tatalamaru zei

Es todo precioso, las compras son todas muy bonitas también.
Me tocó enviarte a ti el swap de navidad de Cockerina y ella me dió tus datos, ya te envié el paquete, el email me venía devuelto.
Cuando te llegue, me avisas.
Besos

ciria zei

Hola ponte en contacto conmigo , un saludo

Drora's minimundo zei

Hello Doortje,
I am trying to send you my address but my emails fail to reach you.
Please contact me at
drorahed@gmail.com
Thank you and hugs, Drora

Eva - tatalamaru zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
rosethe-minima zei

jolis travaux d'aiguilles ! Et de beaux et bons achats.
rosethé-Minima